Туған күнге арналған тәтті тоқаштар

№57 «Ақбота» бөбекжайы «Өзін-өзі тану» пәні 
Мақсаты: 
Білімділік: Нанның қандай еңбекпен дастырханға келетінін , балалармен бірге қайталай отырып , нанға деген сүйіспеншілігін арттыру. Балаларды аспазшы кипіне еніп, ұннан жасалған өніммнен әр түрлі тәттілерді, орау , бүктеу, бастыру әдісін пайдалана отырып тоқаштар жасауға үйрету. Балаларға мерекені естеріне түсіре отырып, топ ішіндегі балалардың туған күндерінде бір-біріне жылы сөздер және мерекелік көңіл күй сыйлауға талпындыру. 
Тәрбелік: Балалардың бойында достық сезімін құрметтеуге тәрбиелеу. 
Дамытушылық: Балалардың ақыл-ойын, тілдік қорын, нанға деген сүйіспеншілігін дамыту. 
Сабақтың барысы: 
Балалар әуенмен топқа кіріп жарты шеңбер болып тұрады. 
Тәрбиеші: - Балалар бізге бүгін көптеген қонақтар келіпті қонақтармен амандасайық. 
Балалар: 
Күннің көзі ашылсын 
Көкке шуақ шашылсын 
Құтты қонақ келіпті 
Төрімізге еніпті 
Амандасу үлкенге 
Тәрбиенің басығой 
Ал қанекей бәріміз 
«Сәлем» дейік үлкенге. 
Тәрбиеші: - Айналамызға қарайықшы топтың іші әдемі безендірілген. Сіздерде әдемі болып күндегіден ерекше киініп алғансыңдар! Үстеріңе қандай киім кидіңіздер? 
Балалар: - Аспазшы киімі. 
Тәрбиеші: - Бүгінгі біздің оқу іс әрекетіміз ерекше болғалы тұр . Қанекей сабағымызды бастамас бұрын біз көтеріңкі көңіл күймен бір-бірімізге шаттық шеңбер арқылы жылы лебізімізді білдірейік. 
Балалар: «Шаттық шеңбері» 
Біз балдырған тең басқан 
Дос құшағын кең ашқан 
Тілегіміз тыныштық 
Ашық болсын кең аспан 
Мықты болсын іргеміз бәрімізде біргеміз! 
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар балалар, олай болса бүгінгі оқу іс әрекетімізді бастайық . Мен сіздерге сұрақтар қоямын сіздер мұқият тыңдап тез-тез жауап беріңіздер. 
- Қазір жылдың қай мезгілі? 
- Көктем мезгілінде неше ай бар және қандай? 
- Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай? 
- Балалар осы көктем мезгілінің сәуір айында біздің Алихан мен Нұршаттың туған күндері бар екен. Олар беске толады екен. Білесіздер ме, туған күн қалай атап өтіледі? 
(балалардың жауаптары) 
- Қараңдаршы бізге Нұршаттың пен Алиханның мамасы көп тәттілер алып келіпті. Түс мезгілінде біз туған күн иелеріне тілектер айтып туған күнді атап өтеміз. 
- Балалар білесіздер ме бұл нан, тоқаш, печение, тортар барлығы неден жасалады? 
Балалар : - Ұннан. 
Тәрбиеші: - Балалар есімізге түсірейікші күз мезгілінде біз «нан қайдан шығады?» атты тақырыпта ертегі оқыдық. 
Слайд 1 : Егін, бидай, комбайын, ұн, наубайхан, дүкенші суреттері көрсетіледі. 
(Балалар ертегіні естеріне түсіріп сурет арқылы әңгімелеп береді.) 
Тәрбиеші : - Өте жақсы балалар, ертегіні ұмытпапсыңдар. Нан бізге көп еңбек арқылы келеді екен. «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» деп бекер айтылмаған. 
- Балалар бүгін мен сіздерге «Арсен және оның достары» атты әңгіме айтып бемекшімін. Мұқият тыңдап, қарап отырыңдар. 

Слайд 2 . Әңгіме: «Арсен және оның достары» 
«Бір күні Арсен дүкен сөрелеріндегі көптеген тәттілерді көріп қызығып кетіп, тәттілер пісіретін аспазшы болуды армандапты. Ол достарын ертіп дүкеншіден бұл тәттілерді қайда жасалатынын сұрайды. Арсен достарымен бірге тәттілер пісіретін кондитер аспазшыларға келіп, жұмыстарын қарауға рұқсат сұрайды. Ол жердегі аспазшы апайлар қуана –қуана балаларды қарсы алып, оларға тоқашты қалай пісіретінін айтып көрсетеді. Арсен достарымен бірге өз қолдарымен қамырдан тоқаштар жасап үйренеді. Аспазшы апай ұнға май, жұмыртқа, шекер, сүт қосатындарын айтады. Балалар қызыға азпазшы апаймен бірге тасбақа пішінінде тоқаш пісіріп мәз болады. Арсен бұл тәттілер оңай жасалмайтынын ұғады.» 
Слайдпен суреттер арқылы әңгімелеу. 

Тәрбиеші: Балалар Арсеннің әңгімесі сіздерге ұнадыма? 
- Арсен дүкенде не көрді? 
- Оған қандай ой келді? 
- Ол қайда барды? 
- Балалар сіздерде өз қолдарыңмен тәтті тоқаш жасағыларың келеме? 
- Олай болса біздің туған күн иелеріне тоқаш пісіріп сыйлық жасайық . 
Сергіту сәті: ӘН « Біз көңілді аспазшымыз» 
Тәрбиеші: - Балалар мен мына қамырға май салып, сүт қосып, шекер салып илеп дайындап қойдым, сіздер дайын тұрған қамырдан өздерің ұнаған пішінде тоқаштар жасайсыңдар. 
(Балалар берілген орындарына барып әр түрлі пішіндерді бастыру әдісімен тоқаштар жасайды) 
Тәрбиеші: - Балалар жұмыстарыңызды болсаңдар, енді бұл дайын болған тоқашты біз пешке салып пісіріп алуымыз керек еді. Бізде пеш жоқ сондықтан мен қазір балабақша асханасына телефон соғып, біздің тоқаштарды пісіріп беруін сұрайын. 
- «Ало, Сәлеметсізбе! Бұл балабақша асханасы ма? Мен №14 «Айгөлек» тобының тәрбиешісімін. Біздің балалар туған күнге арнап тоқаштар жасаған еді, біздің тоқаштарды пешіңізге салып пісіріп бересіз бе?. Жақсы, рахмет!» 
- Балалар аспазшы апай жарайды алып келіңіз деді. Көмекші апай бізге көмектесіп асханаға апарып береді. Ал біз, тоқаштар пісіп келгенше біз өз білгендерімізді ортаға салайық. 
- Балалар біз не жасадық? 
- Тоқаш неден жасалады? 
- Нан туралы тақпақтар білесіздерме? 
Тақпақтар. Мадиар, Алихан, Махаткир, Ақниет. 
Нан болса ойнап күлеміз, 
Нан болса еркін жүреміз. 
Нан-қасиет, нан-берек, нан-мереке. 

О, адамдар, айтарым бар, 
Нанды баспаңдар! 
Онда қол жетпейтін аспан бар. 
Әні ешкім жазбаған дастан бар 
Өтініп сұрайымын. 
Ана-бол, дана-бол, бала-бол, 
Нанды баспаңдар! 

«Еңбектің наны тәтті – жалқаудың жаны тәтті» 
Егін елді жинайды , 
Қырманға деп қоймайды. 
Біздің дала той дала 
Алтын астық айнала. 

(Телефон шырылдайды) 
Тәрбиеші: - Балалар бұл азпасшы апай ғой. " Ало, ия-ия тыңдап тұрмын." 
Телефоннан дауыс естіледі: - "Бұл 14 «Айгөлек» тобы ма , сіздердің тоқаштарыңыз пісті. Мен қазір беріп жіберемін. Балалар өте жақсы дәмді жасапты. Ас болсын! 
Тәрбиеші: - Ой рахмет . Сау болыңыз! 
Балалар тоқаштарда пісіп қалыпты қазір беріп жіберемін деді. 

Сол кезде шаттық әуенмен Қолында тәтті тоқаштар бар Сайқымазақ кіріп келеді. Балалармен амандасады. 
Сайқымазақ: - Сәлеметсіздер ме, балалар, жаңа мен мына тәтті тоқаштардың исін алыстан сезіп балабақшаға келсем бұл тоқаштар сіздердің жасағандарыңды айтып , маған апарып беруімді сұрады. Бұл ненің құрметіне жасалған тоқаштар? Исін-ай өзінің керемет екен (таңданып искеп, басын шайқайды) 
- Бұл тоқаштарды қалай жасадыңдар? 
- Кімнің туылған күні? 
Тәрбиеші: - Біздің балалардың туған күн туралы тақпақтарын тыңдаңыз. 
Алихан: Төрт жаста едім бұрын 
«Бестесің » - деді бүгін 
Туған күнім бола берсе 
Үйге достар тола берсе. 
Нұршат: Туған күнім менің бүгін 
Күліп жүрмін, күліп жүрмін. 
Достар түгел келіп жатыр 
Сыйлық әкеліп беріп жатыр. 
Нұржайна: Қандай жақсы туған күнің болғаны 
Әр жыл сайын 1-жасқа адам толғаны 
Көк төсінде жұлдызымыз жайнайды, 
Көңіліміз көтеріңкі жайдарлы. 
Динара: «Сенің туған күніңде» 
Өлең жаттап келеміз, би де билеп береміз 
Гүл сыйлаймыз бәріміз, айтқаныңа көнеміз 
Бақшаға біз барамыз, кітап сатып аламыз 
Сенің туған күніңде , қосылып ән саламыз. 
Сайқымазақ: Өте тамаша, ал туған күн сыйлықсыз және тортсыз болмайды, олай болса көздерімізді жұмып қолымызды соғайық. 
(Фан-фар әуенімен топқа торт алып келінеді. Туған күн иелеріне шамды үргізеді. құттықтайды) 
- Балала туған күн бисіз, әнсіз болмайды қанекей барлығымыз билейік. 
(Әртүрлі әуенде билейді. Балаларға тілек айтып қоштасып шығып кетеді. 
Тәрбиеші: - Балалар біз дайындаған тоқаштарды қонақтарға ұсынайық. 
(Балалар тәтті тоқаштарды қонақтарға ұсынады, барлығы бірге «Ас болсын» айтады) 
- Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміз сіздерге ұнады ма? 
- Олай болса бүгінгі ашық оқу іс-әрекетіміз аяқталды. Сау болыңыздар! 

Жарияланған күні: 16-02-2016  



«Елі сүйген, елін сүйген – Елбасы!»


Жарияланған күні: 24-05-2017  

Туған күнге арналған тәтті тоқаштар

icon

Білімділік: Нанның қандай еңбекпен дастырханға келетінін , балалармен бірге қайталай отырып , нанға деген сүйіспеншілігін арттыру. Балаларды аспазшы кипіне еніп, ұннан жасалған өніммнен әр түрлі тәттілерді, орау , бүктеу, бастыру әдісін пайдалана отырып тоқаштар жасауға үйрету. Балаларға мерекені естеріне түсіре отырып, топ ішіндегі балалардың туған күндерінде бір-біріне жылы сөздер және мерекелік көңіл күй сыйлауға талпындыру. 
Тәрбелік: Балалардың бойында достық сезімін құрметтеуге тәрбиелеу. 
Дамытушылық: Балалардың ақыл-ойын, тілдік қорын, нанға деген сүйіспеншілігін дамыту.  


Жарияланған күні: 16-02-2016  

Қош бол балабақша!

Өтті қызық көп күндер,
Жеті жасқа жеттіңдер.
Барады олар мектепке,
Бір белестен өткендер  


Жарияланған күні: 25-05-2015  

Достық, Ынтымақ, Жеңіс күні

Балаларға Қазақстан Республикасының әлемде ең алғашқы мемлекеттің бірі болып сырттан келген басқа ұлт өкілдеріне алтын бесік болғандығын ұғындыру. Басқа ұлт өкілдерінің мәдениетін, әдет-ғұрпын сыйлауға үйрету. Балаларды адамгершілікке, Отанын сүюге, оны қорғауға баулу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық тәрбие беру. 


Жарияланған күні: 12-05-2015  

Наурыз-жыл басы

Мақсаты: Балаларға наурыз мерекесі туралы мәлімет беру, салт – дәстүрмен таныстыру. Сыйластыққа , мәдениеттілікке тәрбиелеу. Қуанышты көңіл –күй сыйлау. 


Жарияланған күні: 06-04-2015  

"Мерекеңмен анашым"-ересектер тобы

8-наурыз мейрамы туралы түсінік беру, анаға деген мейірімді, сүйіспеншілікті арттыру, аналар туралы өлең шумақтарын оқуда мәнерлі, сауатты, анық оқи алуға машықтандыру; 
оқушыны ізгілік, инабаттылық, сыйластық, адамгершілік сияқты қасиеттерге тәрбиелеу.
Залға әуенмен ұлдар кіреді. Екі жаққа тұрып қыздарды шапалақпен күтіп алып, орындарына отырғызады. 


Жарияланған күні: 13-03-2015  

Қыс қызығы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет,қоршаған ортамен таныстыру.
Мақсаты: Балалардың табиғат құбылысы жайлы ұғымдарын кеңейту, туған өлкеге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, тілдерін дамыту,балаларға қыс туралы түсінік беру,қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру.Ормандағы аңдарға, құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жұмыс: дамыту, сұрақтарға жауап беруге үйрету.Қыс мезгілінің сұлулығын тамашалай білуге тәрбиелеу және ойын арқылы шапшаң қимылдар жасау икемділігін арттыру.
Көрнекілігі: Қар жамылған ағаштар, қарлар, қыс суреттері, аю кейіпкері, аққала кейіпкері, құстардың, аңдардың кеспе суреттері.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын ойнау, саяхат, мадақтау.
Сөздік жұмыс: қарлы, ызғарлы, аққала
Алдын-ала жұмыс: Қыс туралы өлеңдер жаттау, суреттермен жұмыс жасау. 


Жарияланған күні: 12-02-2015  

Қош келдің, Жаңа жыл!

Балалар әуенмен залға кіреді. Шыршаны айналып, дөңгелене тұрады. 


Жарияланған күні: 19-12-2014  

Желтоқсан жаңғырығы

Еліміздің тәуелсіз ел болу тарихына тоқталу, балалардың Отанын, жерін, елін сүюге, құрметтеуге баулу. Ел теңсіздігі, желтоқсан оқиғасы туралы түсінік беру. Тәуелсіз елге білімді ұрпақ тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 11-12-2014  

Армысың, Алтын күз

Мақсаты:Күз мезгілінің қыр-сырын жете меңгере білу.Оның өзгерістерімен таныстыру,әсемдікке баулу. Күзгі еңбек және табиғатты сүю, қорғау. Күз туралы балалардың дүниетанымдарын арттыру. Ата-ана, бала мен балабақша арасында қатынас орнату. 


Жарияланған күні: 29-11-2014  

Ғажайыптар әлемі

Білімділік: Балалардың бұрыннан таныс ертегілерін естеріне түсіріп, көркем шығармаға деген қызығушылығын арттыру. Сол арқылы ой өрісін, дүниетанымын кеңейту.
Дамытушылық: Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. Жарысқа, жылдамдыққа, ортақ мақсатқа, қызығушылыққа, ойын кезінде алған білімдерін көрсете білуге үйрету. 


Жарияланған күні: 19-11-2014  

Халықтар достастығы

-Ынтымақ, бірлік ұғымдарын түсіндіру
-Достық қарым-қатынасты нығайту
-Татулықта, бірлікте өмір сүруге тәрбиелеу.  


Жарияланған күні: 12-10-2014  

Табиғатты аялайық

Мақсаты:Ертегіні ағылшын тілінде сахналау арқылы, бір-бірімен диалог арқылы, еркін сөйлеуге дағдыландыру.Тақпақ, ойын, ән айту арқылы ағылшын тіліне қызығушылығын арттыру. Балаларға экологиялық, танымдық ұғым беру.Өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыруға, әсемдікті, әдемілікті көре білуге,табиғатты қорғап аялауға үйрету.  


Жарияланған күні: 23-05-2014  

Көрікті көктем

Табиғат құбылысындағы мезгілдік өзгерістер туралы білімдерін бетіту. Бөлме гулдерін танып, олардың атауын дұрыс атау. Бөлме гулдерін отырғызу және көбейту тәсілдері туралы білімдерін бекіту. Граматикалық формада дұрыс сөйлеуге уйрету. Сөздік қорын молайту.Қоршаған ортаны,табиғатты аялай білуге уйрету. Табиғатқа деген суйіспеншілігін арттыру. Гүлдерге қамқорлық жасай білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 30-04-2014  

Ғарышқа математикамен бірге

Білімділігі:Ғарышқа саяхат жасай отырып,балалардың математикаға деген қызығушылығын арттыру.Балалардың апта күндерін ретімен жаңылмай айтуға, санды санау,тура және кері санау,геометриялық пішіндерді ажыратып айтып білуін бекіту. 


Жарияланған күні: 14-03-2014  

Туған өлкеге саяхат

Туған ел. Отан жайында түсініктерін қалыптастыру. «Туған жер, ел, Отан» сөздерінің мәнін ашып, ойларын кеңейту; өз елі үшін мақтаныш сезімін қалыптастыру; туған елге деген құрмет; махаббат сезімдеріне тәрбиелеу; ұлттық қолөнеріне, өнерге, ойынға қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.  


Жарияланған күні: 14-02-2014  

Туған жер – алтын бесігім

Балаларға «Отан», «туған жер», «менің қалам» сөздерінің құндылықтарын түсіндіру.Туған жерін, елін сүюге, қадірлей білуге тәрбиелеу.Балалардың бойында патриоттық сезімдерді арттыру. 


Жарияланған күні: 10-01-2014  

Үй жануарлары

Үй жануарлары, төлдері туралы білімдерін кеңейту. Үй 
жануарларының, төлдерінің атын дұрыс айта білуге үйрету; Неліктен үй жануарлары деп аталатыны жөнінде түсінік беру. 
Сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету. Олардың пайдасын 
айту. Күтіп баптауға, қорғап, қамқорлық жасауға төлдерге деген 
сүйіспеншілік сезімдерін ояту арқылы тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 25-12-2013  

Күз көрінісі (Ашық серуен жоспары)

Сабақ мақсаты: Балалардың күз мезгілі туралы түсінігін одан әрі кеңейту.
Баланың табиғатқа деген қызығушылығын арттыра отырып табиғаттағы мерзімдік құбылыстар жайлы, өсімдіктер әлемі мен құстар туралы түсінігін қалыптастыру ісін одан әрі жалғастыру. Сондай ақ табиғат құбылыстарын мұқият бақылауға және олардың арасындағы қарапайым байланысты анықтауға табиғаттың әсемдігін сезініп сүйе білуге, өсімдіктермен, жануарларға, құстарға қамқорлық пен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.  


Жарияланған күні: 01-11-2013  

“Fantasy Story World” "Ғажайып ертегілер әлемі"

Балалардың ертегідегі кейіпкерлердің рөлін ойнау арқылы әртістік қабілетін дамыту, ағылшын тілінде мәнерлеп сөйлеуге үйрету. Олардың дауысын салып, қызыға ойнау дағдыларын қалыптастастыру. Балалардың ертегіге, ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттырып, сезімін, қиялын ояту.  


Жарияланған күні: 05-10-2013  

A trip to London

Мақсаты: балалардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру, олардың Лондон туралы ой-өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, адамгершілікке және өзге мемлекеттің тілін, салт-дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 27-03-2013