A trip to London

МКҚК Құрама үлгідегі №57 «Ақбота» балабақшасы

Ашық сабақ

« A trip to London»

Ағылшын тілі маманы:
Турниязова М.Б.

A trip to London.
Лондон еліне саяхат.
Мақсаты: балалардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру, олардың Лондон туралы ой-өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, адамгершілікке және өзге мемлекеттің тілін, салт-дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу.

Құрал жабдықтар, көрнекті құралдар: интерактивті тақта, Ұлыбритания мемлекетінің тарихи орындары, суреттер.

Мұғалім: Балаларды шаттық шенберіне тұрғызып,амандасу.
- Good morning dear children!

Балалар:
- Good morning, good morning, 
good morning to you,
Good morning, good morning
I’m so glad to see you.

Мұғалім:
- How are you today?
Балалар:
- We are Ok!
Мұғалім:
- Are you ready to play?
Балалар:
- Yes, we are ready to play!

Мұғалім:
Children, what country speake in english?
- Балалар қай елдерде ағылшын тілінде сөйлейді? 
Балалар:
- Ұлыбритания, Америка, Австралия,Шатландия,Канада.т.б.
-Greet Britain,America,Australia,Scotland,Canada.
Мұғалім:
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз өзгеше өтеді. Өйткені біз бүгін Лондон еліне саяхатқа шығамыз. Ал Лондонға балалар біз үлкен кемемен барамыз!
(интерактивті тақтада кеменін суреті мен теңіздің дауысы шығады)
- Міне балалар біз Лондонға келдік! Қараңызшы қандай әдемі қала!
(интерактивті тақтада Лондонның суреті)
Балаларды мистер Джеимс қарсы алады.
Mr. James: Hello children! Welcome to London! My name is Mr. James. Where are you from?
Балалар:
- Hi, Mr. James! We a from Kazakhstan. 
Mr. James:
- Tell me, please what is your name?
Балалар: (балалар аттарын айтады)
Mr. James:
- How old are you?
Балалар: (балалар жастарын айтады)
Mr. James:
- Very good, you are clever children. And I have got surprise to you! 
Children to me it is time to go,take my surprise.Goodbye.
Балалар:
Thank you Mr.James.Gooddye.
(Би «Englishman in New York»)
Мұғалім:
- Балалар көрдіңдерме бізді қалай қарсы алып жатқанын! Сіздерге би ұнады ма?
Балалар: Ия,үнады.
Мұғалім:
Жақсы,балалар біздер Лондонды саяхаттауымыз үшін Лондоннын ежелден келе жатқан бүткіл әлемге танымал,әдемі автобусына отырамыз.Бұл автобус тек қана Лондонда бар.Міне,қараңдарша қандай әдемі,екі қабатты (двух этажный) автобус.(интерактивті тақтада автобустын суреттері көрсетіледі.)
- Ал олай болса біздің жүргізушіміз Mr Bill де келіп қалды! 
Автобус жүргізушісі:
- Hello children! Welcome to our city! My name is Bill. How are you?
Балалар:
- Hi, Mr. Bill! We are fine, thanks. 
Мұғалім:
-Балалар жүргізушіміз Mr Bill бізді Лондонның әдемі, көрнекі жерлеріне апарып,қыдыртады.Жүріңіздер балалар,автобусқа отырып саяхатымызды бастайық.
Балалар автобуста отырып «The wheel on the bus» әннің 
1-2 шумағын айтып барады.
Балалар автобустан түседі.
Мұғалім:
- Балалар міне мынау Биг-Бен — Лондондағы биік сағат мұнарасы. .Оның биіктігі 96 метр.Балалар Биг-Беннің төбесіндегі сағатты ағылшынша қалай айтамыз?
Балалар:
- “Clock”!
Жарайсыңдар,кім маған сағат туралы ағылшын тілінде тақпақ айтып береді.
Tick-tock.
Tick-tock, tick-tock,
Knick-knock, knock-knick,
Knickety-knick,
Knickety-knock.
Мұғалім:
-Thank you,very good.Жарайсың!
Ал енді балалар мынау деген Тауэр Бридж. ХI ғасырдағы король қорғаны (замок). Лондонның ең тамаша да қызықты орындарының бірі.
- Балалар мынау деген Виндзор қорғаны. Әлемдегі ең ірі қорған. Бүгінгі күнде бұл жер королева II Елизаветаның ең сүйікті қала шетіндегі резиденциясы. 
- Балалар автобусымызға отырып,келесі ғимараттарды тамашалауға жүрейік.
(ән «The wheel on the bus» жалғасы)
Балалар автобустан түседі.
Мұғалім:
-Міне келдік, ендігі тамашалайтын ғимараттымыз Оксфорд университеті. 
Бұл университет Лондондағы атақты,ірі университеттің бірі екен.
Келешекте сабақтарыңды жақсы оқысаңдар сендерде осы Оксфорд университетінде білім аласыңдар.
- Балалар мынау Блэнхейм резиденциясы.Англияның ең көрікті саналатын Мальборо герцогтарының резиденциясы. 
- Мына ғимарат Лиидс қорғаны. Бұл нағыз адам аяға баспайтын ортағасырлық қорған. Қорғанның көзге түсе бермейтін саябақтары бар, оның жан-жағы су толтырылған ормен қоршалған. Оны жиі Корольдар Қорғаны деп атайды. 
- Балалар автобусымызға отырайық, саяхатымызды жалғастырайық.
(ән «The wheel on the bus» жалғасы)
Мұғалім:
- Балалар келдік, ендігі тамашалайтын ғимараттымыз Британия мұражайы. 2 миллион жылдық адамзат тарихы жиналған дүние жүзіндегі өте керемет мұражай!
- Келесі ғимарат бұл – әлемдегі ең биік «Лондон жанары» («London Eye») шолу дөңгелегі. Биіктігі - 135 метр. Алып шолу дөңгелегінде 32 кабина орнатылған. Әр кабинаға 25 адам міне алады. Шолу дөңгелегінің айналу уақыты – 30 минут.
- Балалар автобусқа отырайық? Келесі ғимараттарды тамашалауға жүрейік.
(ән «The wheel on the bus» жалғасы)
Мұғалім:
- Ал балалар мынау, бүткіл елге танымал ғимарат Букингем сарайы.
Бала: 
- Апай, Mr. James кетіп бара жатыр! (балалар Mr. James-ты шақырып алады)
Mr. James:
- Hello children! How are you? I am glad to see you!
Балалар:
- Hi, Mr. James. We are Ok! We are glad to see you, too. 
Mr. James:
- How did you spend your time in London? What buildings did you see?
Балалар:
- We saw a clock Big Ben, Tower Bridge, British museum, London Eye.
Мұғалім:
- Do you speak English on your lessons?
Балалар:
- Yes, we do.
Mr. James:
- Do you know any poems about animals?
Балалар:
- Yes, we do.
(Балалар тақпақтарын айтады)

Puppy.
Puppy, puppy, come to me,
Let us play under the tree.

My cat. 
Nickety, pickety, my black cat!
Likes to sit in my blue hat.
Nickety, pickety, my black cat!

I like the dogs.
I see a dog,
The dog sees me
I like the dogs
The dogs like me.

Big white dogs 
One,two,three.
I like the dogs
And the dogs like me.

Little bird.
Fly,little bird,fly
Fly into the blue sky.
One,two,three.
You are free.
(балалар Mr James-ке Clap your hands!әнін айтып)
Mr. James: 
- Oh, thank you very much!
Мұғалім:
- Ал балалар Mr. James-пен қоштасатын уақытта келді. Кәне бәріміз ағылшынша қоштасайық.
Балалар:
- Good bye,Mr James.
Mr. James: 
-Good bye,children.See you soon.
Мұғалім:
- Балалар енді автобусымызға отырып кемемізге барайық.
(ән «The wheel on the bus» )
Автобустан түсіп Mr Bill-мен қоштасып кемеге отырады. 
(интерактивті тақтада кеменін суреті мен теңіздің дауысы шығады)
Міне балалар балабақшамызға да оралдық.Сіздерге саяхатымыз 
ұнадыма?
Балаларға сұрақ тар қойып,жауап алу.
Ал енді балалар өткен сабақта не өткенін,бәріміз бірге қайталайық.
Мұғалім:
How many fingers do you have?
Балалар:
We have a 10 fingers.
One,two,three,four,five,six,seven,eight,nine,ten.
Балалар:
Жарайсыңдар балалар,сан туралы санамақ айтып берейікші.
Балалар:
One potato,two potatoes
Three potatoes four.
Five potatoes,six potatoes
Seven potatoes more.
Мұғалім:
Very good.Өте жақсы.
Балалар ағылшын тілінің алфавитінде қанша әріп бар?
Балалар:
26әріп бар.Барлығы бірігіп ABC-әнін айтады.
Мұғалім:
Балалар Лондон еліндегі саяхатымызда біздер қаланың ең көрікті жерлерін
суретке түсірдік,сол суреттерді мына отырған қонақтарымызға 
тарту ретінде,жақсы тілектерімізді айтып сыйлыққа берейік. 
Балалар:
Тілектерін айтып суреттерді қонақтарға таратып береді.
Мұғалім:
Ал енді балалар қонақтарымызға арналған (Лондон) туралы әнімізді
айтып берейік.
Балалар:
“London Bridge” әнін бірігіп хормен айтып береді.
Мұғалім:
Балалар сіздерге көп-көп рахмет,Лондонға саяхатқа бардық,мен сіздерге Лондонның әдемі жерлерінің суретін естелікке сыйға тартамын.
Құрметті қонақтар осымен “A trip to London” тақырыпты ашық сабағым аяқталды. Көңіл бөліп тыңдағандарыңыз үшін рахмет. 

Жарияланған күні: 27-03-2013  



«Елі сүйген, елін сүйген – Елбасы!»


Жарияланған күні: 24-05-2017  

Туған күнге арналған тәтті тоқаштар

icon

Білімділік: Нанның қандай еңбекпен дастырханға келетінін , балалармен бірге қайталай отырып , нанға деген сүйіспеншілігін арттыру. Балаларды аспазшы кипіне еніп, ұннан жасалған өніммнен әр түрлі тәттілерді, орау , бүктеу, бастыру әдісін пайдалана отырып тоқаштар жасауға үйрету. Балаларға мерекені естеріне түсіре отырып, топ ішіндегі балалардың туған күндерінде бір-біріне жылы сөздер және мерекелік көңіл күй сыйлауға талпындыру. 
Тәрбелік: Балалардың бойында достық сезімін құрметтеуге тәрбиелеу. 
Дамытушылық: Балалардың ақыл-ойын, тілдік қорын, нанға деген сүйіспеншілігін дамыту.  


Жарияланған күні: 16-02-2016  

Қош бол балабақша!

Өтті қызық көп күндер,
Жеті жасқа жеттіңдер.
Барады олар мектепке,
Бір белестен өткендер  


Жарияланған күні: 25-05-2015  

Достық, Ынтымақ, Жеңіс күні

Балаларға Қазақстан Республикасының әлемде ең алғашқы мемлекеттің бірі болып сырттан келген басқа ұлт өкілдеріне алтын бесік болғандығын ұғындыру. Басқа ұлт өкілдерінің мәдениетін, әдет-ғұрпын сыйлауға үйрету. Балаларды адамгершілікке, Отанын сүюге, оны қорғауға баулу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру, патриоттық тәрбие беру. 


Жарияланған күні: 12-05-2015  

Наурыз-жыл басы

Мақсаты: Балаларға наурыз мерекесі туралы мәлімет беру, салт – дәстүрмен таныстыру. Сыйластыққа , мәдениеттілікке тәрбиелеу. Қуанышты көңіл –күй сыйлау. 


Жарияланған күні: 06-04-2015  

"Мерекеңмен анашым"-ересектер тобы

8-наурыз мейрамы туралы түсінік беру, анаға деген мейірімді, сүйіспеншілікті арттыру, аналар туралы өлең шумақтарын оқуда мәнерлі, сауатты, анық оқи алуға машықтандыру; 
оқушыны ізгілік, инабаттылық, сыйластық, адамгершілік сияқты қасиеттерге тәрбиелеу.
Залға әуенмен ұлдар кіреді. Екі жаққа тұрып қыздарды шапалақпен күтіп алып, орындарына отырғызады. 


Жарияланған күні: 13-03-2015  

Қыс қызығы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет,қоршаған ортамен таныстыру.
Мақсаты: Балалардың табиғат құбылысы жайлы ұғымдарын кеңейту, туған өлкеге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, тілдерін дамыту,балаларға қыс туралы түсінік беру,қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру.Ормандағы аңдарға, құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жұмыс: дамыту, сұрақтарға жауап беруге үйрету.Қыс мезгілінің сұлулығын тамашалай білуге тәрбиелеу және ойын арқылы шапшаң қимылдар жасау икемділігін арттыру.
Көрнекілігі: Қар жамылған ағаштар, қарлар, қыс суреттері, аю кейіпкері, аққала кейіпкері, құстардың, аңдардың кеспе суреттері.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын ойнау, саяхат, мадақтау.
Сөздік жұмыс: қарлы, ызғарлы, аққала
Алдын-ала жұмыс: Қыс туралы өлеңдер жаттау, суреттермен жұмыс жасау. 


Жарияланған күні: 12-02-2015  

Қош келдің, Жаңа жыл!

Балалар әуенмен залға кіреді. Шыршаны айналып, дөңгелене тұрады. 


Жарияланған күні: 19-12-2014  

Желтоқсан жаңғырығы

Еліміздің тәуелсіз ел болу тарихына тоқталу, балалардың Отанын, жерін, елін сүюге, құрметтеуге баулу. Ел теңсіздігі, желтоқсан оқиғасы туралы түсінік беру. Тәуелсіз елге білімді ұрпақ тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 11-12-2014  

Армысың, Алтын күз

Мақсаты:Күз мезгілінің қыр-сырын жете меңгере білу.Оның өзгерістерімен таныстыру,әсемдікке баулу. Күзгі еңбек және табиғатты сүю, қорғау. Күз туралы балалардың дүниетанымдарын арттыру. Ата-ана, бала мен балабақша арасында қатынас орнату. 


Жарияланған күні: 29-11-2014  

Ғажайыптар әлемі

Білімділік: Балалардың бұрыннан таныс ертегілерін естеріне түсіріп, көркем шығармаға деген қызығушылығын арттыру. Сол арқылы ой өрісін, дүниетанымын кеңейту.
Дамытушылық: Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. Жарысқа, жылдамдыққа, ортақ мақсатқа, қызығушылыққа, ойын кезінде алған білімдерін көрсете білуге үйрету. 


Жарияланған күні: 19-11-2014  

Халықтар достастығы

-Ынтымақ, бірлік ұғымдарын түсіндіру
-Достық қарым-қатынасты нығайту
-Татулықта, бірлікте өмір сүруге тәрбиелеу.  


Жарияланған күні: 12-10-2014  

Табиғатты аялайық

Мақсаты:Ертегіні ағылшын тілінде сахналау арқылы, бір-бірімен диалог арқылы, еркін сөйлеуге дағдыландыру.Тақпақ, ойын, ән айту арқылы ағылшын тіліне қызығушылығын арттыру. Балаларға экологиялық, танымдық ұғым беру.Өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыруға, әсемдікті, әдемілікті көре білуге,табиғатты қорғап аялауға үйрету.  


Жарияланған күні: 23-05-2014  

Көрікті көктем

Табиғат құбылысындағы мезгілдік өзгерістер туралы білімдерін бетіту. Бөлме гулдерін танып, олардың атауын дұрыс атау. Бөлме гулдерін отырғызу және көбейту тәсілдері туралы білімдерін бекіту. Граматикалық формада дұрыс сөйлеуге уйрету. Сөздік қорын молайту.Қоршаған ортаны,табиғатты аялай білуге уйрету. Табиғатқа деген суйіспеншілігін арттыру. Гүлдерге қамқорлық жасай білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 30-04-2014  

Ғарышқа математикамен бірге

Білімділігі:Ғарышқа саяхат жасай отырып,балалардың математикаға деген қызығушылығын арттыру.Балалардың апта күндерін ретімен жаңылмай айтуға, санды санау,тура және кері санау,геометриялық пішіндерді ажыратып айтып білуін бекіту. 


Жарияланған күні: 14-03-2014  

Туған өлкеге саяхат

Туған ел. Отан жайында түсініктерін қалыптастыру. «Туған жер, ел, Отан» сөздерінің мәнін ашып, ойларын кеңейту; өз елі үшін мақтаныш сезімін қалыптастыру; туған елге деген құрмет; махаббат сезімдеріне тәрбиелеу; ұлттық қолөнеріне, өнерге, ойынға қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.  


Жарияланған күні: 14-02-2014  

Туған жер – алтын бесігім

Балаларға «Отан», «туған жер», «менің қалам» сөздерінің құндылықтарын түсіндіру.Туған жерін, елін сүюге, қадірлей білуге тәрбиелеу.Балалардың бойында патриоттық сезімдерді арттыру. 


Жарияланған күні: 10-01-2014  

Үй жануарлары

Үй жануарлары, төлдері туралы білімдерін кеңейту. Үй 
жануарларының, төлдерінің атын дұрыс айта білуге үйрету; Неліктен үй жануарлары деп аталатыны жөнінде түсінік беру. 
Сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету. Олардың пайдасын 
айту. Күтіп баптауға, қорғап, қамқорлық жасауға төлдерге деген 
сүйіспеншілік сезімдерін ояту арқылы тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 25-12-2013  

Күз көрінісі (Ашық серуен жоспары)

Сабақ мақсаты: Балалардың күз мезгілі туралы түсінігін одан әрі кеңейту.
Баланың табиғатқа деген қызығушылығын арттыра отырып табиғаттағы мерзімдік құбылыстар жайлы, өсімдіктер әлемі мен құстар туралы түсінігін қалыптастыру ісін одан әрі жалғастыру. Сондай ақ табиғат құбылыстарын мұқият бақылауға және олардың арасындағы қарапайым байланысты анықтауға табиғаттың әсемдігін сезініп сүйе білуге, өсімдіктермен, жануарларға, құстарға қамқорлық пен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.  


Жарияланған күні: 01-11-2013  

“Fantasy Story World” "Ғажайып ертегілер әлемі"

Балалардың ертегідегі кейіпкерлердің рөлін ойнау арқылы әртістік қабілетін дамыту, ағылшын тілінде мәнерлеп сөйлеуге үйрету. Олардың дауысын салып, қызыға ойнау дағдыларын қалыптастастыру. Балалардың ертегіге, ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттырып, сезімін, қиялын ояту.  


Жарияланған күні: 05-10-2013  

A trip to London

Мақсаты: балалардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру, олардың Лондон туралы ой-өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, адамгершілікке және өзге мемлекеттің тілін, салт-дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу. 


Жарияланған күні: 27-03-2013